Rose Dewitt ♥
I'm back :)
Saturday 22 June 2013 | 22:41 | 0 weird people

Hi people, good afternoon guysss. I'm backk :) Actually aku taktahu pun nak update pebenda tapi harini terlalu bosan for me. Sangat bosannn k emm :'< Haa untuk pengetahuan kalian ini blogg kedua aku, my first blog telah dinyahkan atas sebab-sebab tertentu. Banyak kenangan, kenangan yang tak perlu d kenang lagi :) 

K sejujurnya aku tak boleh nak menghadap lama skrin laptop ni, kepala aku cepat sangat pening so aku takboleh terlalu panjang untuk bercerita or menaip. So sorry if you guys rasa aku tak perlu buat blog kalau setakat nak update dua tiga perenggan only. If you don't like to read my story just leave k. Thankyou :)

Got to go, kepala sudah pening. I think better I do my homework first. I will continue later. Byeeee. Iloveyou :)



CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : Happy but at the same time I feel so lonely without my old friends. Ohh sadlife :'(


Life Scene
The Author
Hi stalker. Here my stories, love my life. Andai satu masa nanti, akaun ini sepi tanpa kata, berbulan bahkan bertahun, doakan pemiliknya agar tenang di samping Penciptanya ♥


"https://twitter.com/AmniHoneyy