Rose Dewitt ♥
Ramdhan is coming :)
Saturday 29 June 2013 | 20:23 | 0 weird people
Heyy assalamualaikum stalker hee :) Eh tahu tak lagi berapa hari kita nak puasa? lagi sembilan hari right? Hoho dah tak lama dah kan, dah dekat sangat dah. Yeayyy tak sabar betul nak puasaaa. Serious talk tak sabar nak solat terawih, nak pergi bazar ramadhan dll 

Okay bagi mereka yang belum ganti puasa dipersilakan ganti puasa dengan segera k, tak elok melewatkan puasa ganti :) Ecehh cehh aku pun sebenarnya lewat jugak gantinya tapi kata orang, biar lambat asal buat jangan langsung takbuat kan kan kan? Berdosaaaaa! :)

Emm k baru ingat something. Maybe tahun ni last aku puasa dekat rumah. Itu pun kalau aku masih sempat sambut ramadhan tahun ni laa kan. Em harapnyaa tahun ni tahun depan dan tahun seterusnya aku masih diberi peluang untuk menyambut dan beramal di bulan ramadhan yang mulia itu. I hope :')

Kata orang : Bulan Syaaban ialah bulan menghapuskan dosa dan bulan Ramadhan ialah bulan menyucikan diri dari dosa. So marilah kita sama-sama sucikan diri kita yang penuh dengan dosa yang telah kita lakukan sama ada sengaja mahupun tidak. Mohonlah keampunan daripada Allah, sesungguhnya Dia Maha Pengampun. Then marilah kita sama-sama beramal di bulan ramadhan yang akan datang dengan penuh keimanan kepada Allah cause kata Muslim: “Sesiapa yg berpuasa dgn penuh keimanan kepada Allah, sesungguhnya telah diampuni dosa-dosanya yg lalu.”
To reader, selamat beramal dan selamat menyambut Ramadhan al-mubarak :)




CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : Happy but at the same time I feel so lonely without my old friends. Ohh sadlife :'(


Life Scene
The Author
Hi stalker. Here my stories, love my life. Andai satu masa nanti, akaun ini sepi tanpa kata, berbulan bahkan bertahun, doakan pemiliknya agar tenang di samping Penciptanya ♥


"https://twitter.com/AmniHoneyy